sâmbătă, 10 noiembrie 2018

de ocazie

Nu vreau sa incep alta zi pentru ca dincolo de toate muncile a fost o zi in care nu s-a intamplat niciun alt lucru rau, paharul nu s-a umplut, ba chiar am fost pe punctul de a citi o carte dar in ultimul moment am virat spre muzica .Ascult urban sunsets,
Engine-Earz Experiment, Kate Havenik - Blue Moon Kinobe Remix,
imi amintesc de viata lui Ali eskandarian, dezordinea care a dus la moartea lui intr-un atac din razbunare , a fost impuscat de un fost coleg de trupa, un Caine galben. Ali traise pana atunci cat altii in 100  de ani si reusise sa tipareasca prima lui carte, Anii de aur. 
Faro -Calypso.
Am citit cartea si am vazut cele cateva videoclipuri pe care le are pe net. Lumea din spatele cortinei este de ocazie , cu seringa in buzunar si in cautare de doze luminoase in retele deschise sau inchise. Dincolo de efecte, America se asterne pe sute de kilometri, un teritoriu lunar  cu unghia in gat , indiferent la zorile din spatele magaziilor , pe umarul chelneritelor .dACA TRECI PRAGUL ACELA, AL BETIEI SE DECOJESTE LUMEA DE AMAR A UNOR ALTE BAUTURI RAMASE PE CERUL GURII SI CADERILE SUNT PE OMOPLATI SI CALCAIE, FELINARE. Dincolo de cuvinte nu mai sunt frumuseti desavarsite , nici potiuni. Alergi in Fortnite spre Dusty Devot si mori de cate ori nu te ascunzi in nise de piatra . Arme, unele chiar de precizie cu lunete

Niciun comentariu: