joi, 4 octombrie 2012

La multi ani adrieni

Posibil sa fi vazut-auzit-gandit ceva frumos astazi.  Apar tot felul de imagini.Dar nu-mi aduc aminte.Daca incerc sa fixez imaginea apar tot felul de umbre.Imi aduc aminte ca la un moment dat m-a chemat mama sa mi-l arate pe  Ben care statea tolanit pe masa ca un rege al junglei.Atitudine de leu tigrat.Nu-mi aduc aminte daca am privit cerul,Tibi mi-a aratat niste abtibilduri interesante cu masini.Maine are ora cu "simplu parinte".Se distra mai bine cu Flavia (cu servetelul dupa ureche facea ca porcul) decat cu Ana Maria.Un pod rosu intr-un parc aproape japonez.Privirea din inalt il poate vedea ca obiect grotesc,neplacut.Abia de aproape se vede minunata lui dantelare,un Gaudi.Se aud muzici,se ciocnesc pahare.Cand mergi in pustiu poti sa ai asemenea intrezariri.Nu sunt amanunte damnarile.Clink clink..Pauza.

Niciun comentariu: