marți, 16 iunie 2015

Gramote de Laur

Cuvintele lui Arsenie cel Mare" de multe ori mi-a parut rau de cuvintele pe care le-a rostit gura mea,dar de tacere nu mi-a parut rau niciodata".  Din contra, eu regret ce n-am rostit, ca multe au fost necuvintele

 8 MAI 6948 de la Facerea Lumii, sau 1440 de la nasterea lui Iisus

pînă la potop oamenii nu mancau animalele, crutandu-si sufletul

Solomon a spus  trei lucruri nu pot sa le inteleg, ba chiar patru urma vulturului pe cer, caile sarpelui pe stanca si cararea corabiei ce merge pe mare,si caile omului in tineretile lui

in vremurile acelea indepartate nu se facea nimic pe foc, se facea langă foc.Asa era gandit cuptorul.

teama de a nu ii supara pe doctori a existat dintotdeauna

ingerii nu obosesc , a spus Ingerul, fiindca ei nu isi economisesc puterile.Daca n-ai sa te gandesti ca puterile tale sunt limitate,n-ai sa obosesti nici tu.Sa stii, Arseni, ca pe apa poate merge numai cel care nu se teme ca se ineaca. Obiectie de gradul intai.

minunea poate fi un rezultat al muncii sporit de credinta

va temeti ca hotararea luata va va lipsi de  o alegere viitoare si asta va paralizeaza vointa

asa cum se cuvine unor straji ei erau oameni suparati

nicaieri extragerea pietrei nu fusese insotita de un asemenea numar de povesti

tot ce este divin e adevarat si unic, zise pelerinul Friedrich, si tot ce este diavolesc este fals si multiplicat. NU , CONTRADICTIE.cu gramota are Domnul si culoarea asta.


Niciun comentariu: